דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדי לנו להעסיק מפיק אירועים? 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3487 פעמים ]

מפיקי אירועים זוכים לעדנה רבה בעולם האירועים, עם היווצרות הטרנד של מפיקי אירועים גם לאירועים פרטיים ומשפחתיים. בשורות הבאות ננס לפרט כמה נושאים חשובים לגבי מפיקי אירועים, לנמק מתי ולמה מפיקי אירועים יכולים לתרום תרומה משמעותית להצלחה החוויתית והכלכלית של האירוע, ועוד.

מפיקי אירועים- למה לשלם יותר?

מפיקי אירועים הם השקעה לא קטנה, 2-10 אלף ש"ח לפחות. פעמים רבות נשאלת השאלה בדבר הכדאיות של השקעה בשכר מפיקי אירועים, ולפיכך הבאנו להלן כמה נימוקים אפשריים, כאשר כל אחד יבחר את הרלוונטיות שלהם למקרהו הוא.

חיסכון כלכלי בשירותים נלווים- אכן, מפיקי אירועים לא רק דורשים כסף אלא גם חוסכים בהוצאות, במקרים רבים בסכום הגבוהה אף יותר משכר טרחתם. מדובר בחשיבה כלכלית גרידה: חישבו את כל שעות העבודה שהייתם מפסידים לולא שירותיהם של מפיקי אירועים, כבר קיבלתם בדרך כלל את שכר טרחתם של מפיקי אירועים.

על אלה יש להוסיף את החיסכון בעלויות הספקים השונים, בין אם משום שהמפיק מצא הצעה זולה יותר ומשתלמת ממה שהייתם מוצאים, ובין בגלל הנחה משמעותית במחיר השירות של הספק בעקבות היכרות עם המפיק/הזמנה סיטונאית.

חיסכון בריאותי בכאב ראש- אכן, ניתן להתווכח לגבי הכדאיות הכלכלית של מפיקי אירועים (תלוי ביכולות ההפקה שלכם, עד כמה אתם עסוקים וכו'), אבל אין ספק כי מפיקי אירועים מורידים כמות אדירה של כאב ראש, חששות, ותסכולים.

חשוב לציין כי מפיקי אירועים, ואפילו הטובים והמוצלחים שבהם, לעולם לא יעשו את "כל העבודה בשבילכם"- בסופו של דבר אתם בעלי השמחה, החוזים עם כל נותני השירות נחתמים ישירות מולכם, ואתם גם תשלמו את החשבון. עם זאת, קיים פער ענק בין ההחלטה בדבר הפורמט הרצוי לבין הביצוע, קביעת מועדי ההגעה של כל אחד מן הספקים, ולוגיסטיקה באופן כללי.

חיסכון פסיכולוגי בעוגמת נפש- בסופו של דבר, מהתרשמות אישית של כותב שורות אלה, הסיבה העיקרית בגללה שוכרים מפיקי אירועים אינה חיסכון כלכלי, או אפילו הרצון להפטר מכל הדאגות שבארגון. מפיקי אירועים הם בראש ובראשונה דרך מצויינת להגיע לתוצאות הטובות ביותר מבחינת החוותיות של האירוע, או כפי שכל כלה הייתה רוצה, "החתונה שלנו הכי יפה בעולם".

מפיקי אירועים טובים לא רק ישיגו לכם את מה שתרצו בכסף הטוב ביותר. לא, מפיקי אירועים טובים לעיתים קרובות יסבירו לכם מה בדיוק אתם רוצים. אין הכוונה לתמוך בגישה פטרנליסטית הממרכזת מפיקי אירועים: כאמור אתם מקבלי ההחלטות האולטימטיביים, אולם במקרים רבים הצעות יעול ושיפור של מפיקי אירועים, כבעלי הניסיון בהקשרות בינכם, יכולות לעזור לכם להחליט טוב יותר.

מפיקי אירועים- אופן התשלום

מפיקי אירועים עובדים במגוון של תצורות הקשרות. בדרך כלל התגמול עבור השירות של מפיקי אירועים הוא בצורת תשלום קבוע, ולעיתים רחוקות בלבד נקבע כאחוז מעלות האירוע הכוללת (בעיקר באירועים מסחריים או אירועים הצפויים להניב רווחים ישירים). בדרך כלל עבור אירועים משפחתיים או אירועי חברות קטנות, מדובר כאמור בסכום הנאמד בכמה אלפי שקלים.

המאמר מוגש על ידי פורטל הפקת אירועים הגדול בישראל, בו תוכלו למצוא אינדקס מפיקי אירועים, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב